Alla inlägg den 16 mars 2011

Av SuZZie - 16 mars 2011 13:28

Superfint väder idag igen!! Däremot var det snorkallt imorse när man vakna, 18 minus visade det...! Men mitt på dagen blev det plus igen så jag klagar inte, tråkigt för kaninerna där ute bara.

 

 

    

  

 

I förmiddas tog vi hundarna och åkte till Musberget, kameran fick följa med också.

 

 

 

Söta harspår   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min kung har de finaste skrattgroparna i världen   

 

 

 

 

 

 

 

Hundarna fick använda sina huven lite idag: leta godis på diverse ställen. I djupa älgspår, under smågranar och på trädstammar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja nä, det var allt jag hade att bjuda på i bildväg idag.

 

Tror jag ska ta hundarna och knata iväg och jobba ikväll...! Och jobba resten på fredag kväll så har man helgen ledig sen. Kanoners!

 

Nä, börjar bli hungrig, ska ner och kolla om det finns nå ätbart.

 

Ha en fortsatt trevlig dag kära kommenterare, resten skiter jag som vanligt i.

 

Kramar// SuZZie                                            
                                  

Presentation


Jag är en stolt:
Amstaffägare
Parsonägare
Kaninuppfödare

~Största finaste stjärnorna uppe på himlen är mina änglar Pantera & Ares~

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig


Ovido - Quiz & Flashcards