Alla inlägg den 2 mars 2011

Av SuZZie - 2 mars 2011 10:28

Underbar dag idag   

 

Humöret är på topp, hälsan är på topp, kärlekslivet är mer än på topp. Livet leker helt enkelt!   

 

Sitter och finslipar planerna med Gizela. Shit shit shit va det kommer bli braaaaaa! Jag mår bra redan nu bara jag tänker på det!!   

 

Jaja, färdigtjatat om det där för denna dagen.

 

Var till Mockfjärd igår och hämtade två kaniner. Två kaniner som var mycket finare än jag väntat mig. Rena klippet!! Så det var inget som behövde funderas på, de skulle hit!! De är både superfina OCH supertrevliga, så jag är supernöjd!! De är dock finare i verkligheten än på bild har jag kommit fram till:

 

 

 

 

 

 

Ena hanen!

 

 

 

 

Och andra hanen dårå!

 

 

Tror förresten inte att jag lagt ut bilder på dvärgvädurshonan jag fick hem i måndags...?

 

 

 

 

 

 

Jajamensan, så ser hon ut! Superfin tycker jag, trots att färgen inte är godkänd.

 

Nä, frulle börjar det bli läge för nu. Våfflor me grädde och sylt!

 

Ha en riktigt fin dag kära kommenterare, resten skiter jag i!

 

Kramar// SuZZie                          

Ovido - Quiz & Flashcards