Alla inlägg den 1 mars 2011

Av SuZZie - 1 mars 2011 12:49

Oj oj oj oj! Den här dagen blev då inte alls som planerad kan man då säga...!   

 

Bestämmer mig för att berätta en stooooor hemlis/dröm för min bästaste bästa vän Gizela...! Jag åker på "värsta" förhöret först dårå. Men sen slutade det med att denna hemlisen/drömmen blir vi två om för Gizela ska följa med fan!!!   

 

Så nu känns det som att det VERKLIGEN kommer bli av inom en snar framtid...!

 

Mitt i vårat viktiga samtal så ringer min comviqmobil och jag tar upp telefonen och hinner bara se att det börjar på 026 och sen la människan på. Gick alltså 1-2 signaler...!

 

Hinner inte tänka mer på det så jag glömmer bort det för stunden. Men typ en halvtimme senare får jag för mig att kolla vem numret tillhör och jag höll på att ramla baklänges, denna gången var det ingen försäljare utan KRIMINALVÅRDSMYNDIGHETEN i Gävle...!   

 

Men de måste ha ringt fel alltså...?!

 

De har då inte ringt nå mer, peppar peppar!

 

Å sen när lugnet lagt sig så fortsatte jag och Gizela planera lite och jag vet inte men detta kommer bli sååååååå BRAAAAA!!!!   

 

Nästa år blir nog gryyyyyyymt alltså!!!   

 

Nej, nu ska jag ut och ta ett snack med mina kaniner så detta får räcka för idag.

 

Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare, resten skiter jag i!

 

Kramar// SuZZie   

Ovido - Quiz & Flashcards