Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Kaninungar

Bloppis-annons
Av SuZZie - 4 maj 2011 09:22

Har lite kaninungar som snart behöver egna hem!   


Först ut är lejonhuvade dvärgvädurar: 3 stycken som är födda 25 mars och lev.klara 20 maj! Två är tingade och en är otingad, en blåögd  "brun/vit" hane finns kvar där (den till vänster på bilden)


300:- styck!


 


   


Sen har jag en kull hermelinungar: 6 stycken men en ska jag behålla (en chinchillahane) så 5 ungar (finns en chinchilla kvar) söker snart egna hem att flytta till. Födda 9 april och lev.klara den 4 juni!


200:- styck!


 

 

 



  


Och så har jag en kull med lejonhuvade dvärgvädurar, 2 stycken bara. Föddes 22 april och är lev.klara den 17 juni! Blir troligen i färgerna vit blåögd och viltgrå wienertecknad.


200:- styck!


       


Djur & tillbehör, Säljes - Gagnef (Dalarnas län)
Pris:    200:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards