Alla inlägg den 18 maj 2011

Av SuZZie - 18 maj 2011 07:06

 

Idag fyller mitt älskade hjärta Per år!!!     


Jag har fixat en önskning på radion, så efter kl.11 borde den komma me, hihi.


GRATTIS på födelsedagen älskling, ÄLSKAR Dig över allt annat vet Du!


 

Det vore ju för bra för att vara sant men tänk om våran efterlängtade pärla kunde komma hem just IDAG...!


 


Men som sagt, det vore ju för bra för att vara sant...


Men samtidigt börjar man fastna för denna jäkeln:


 


Kommer nog bli sorgligt när Piggelinen åker härifrån... Faktiskt! Var inge positiv när jag såg den glida in på pappa å mammas gård i lördags men nu gillar jag den faktiskt...! Rätt mycket till råga på allt...!   


Så nu hoppas jag att våran V70 är lika skön som denna,

annars får vi problem, hihi.


Jaja, nog om det. Över till lite agility kanske? Igår var vi nämligen till hundklubben två vändor. Första vändan för att säga hej till Jenny som det var hundra år sen man träffa sist. Å eftersom vädret var så fint just då så kom jag tebax en andra gång för att Pantera skulle få träna lite å för att jag tänkte ta en kik på Åsa när hon skulle på allmänlydnaden me Inka. Men nån Åsa fick jag aldrig se, himlen blev kolsvart och Jenny körde hem mig, TACK snälla söta!


Nä, lite bilder kanske?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyfikna i en strut var Agnes, Tyra & Elias   


Nä, det var väl typ allt för den här gången.


Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare!


Kramar// SuZZie

Ovido - Quiz & Flashcards