Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Torsdag 10 mars-11

Av SuZZie - 10 mars 2011 14:38

Lyqzen är bara gullig!   

 

Pantera luktar inte folkskit i munnen längre, men däremot har hon en ljuvlig pisslukt på huvet eftersom hon lyckades köra in huvet under Lyqzens pillesnorre när han skulle lätta på trycket...   

 

Det var dagens rapport det, duger det Gizela...?   

 

Kramar// SuZZie

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

10 mars 2011 14:48

hahahaha ja tack,hann äta en chokladgroda under läsningen....men inte skall du prata om prinsens pille?.......hahahaha

http://www.heqathes.se

SuZZie

10 mars 2011 15:30

Hahahahaha nu ska Du vara snäll annars blir det ingen rexkanin! ;o)

 
Ingen bild

Tessan

10 mars 2011 15:47

Hahahhaha du e knäpp men rolig gumman! Ha en gul eller ja menar bra dag :) kram Tessan

SuZZie

11 mars 2011 07:19

Hihihi! Å när Per kom hem igår sa han: "Hade Du klen fantasi idag eller?!" haha.

Får skylla på Gizela, hon som ville att jag skulle skriva NÅNTING, hihi! KRAAAAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards