Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Måndag 7 mars-11

Av SuZZie - 7 mars 2011 07:55

Bildbombsinlägg idag...!      

 

Då var helgen över och en ny vecka igång igen. Nästan skrämmande hur fort det går, fast det är på ett sätt skönt för då KOMMER våren snart, men kommer våren snart, då gör även nästa höst och vinter det också...!   

 

I helgen har man ränt ute i skogen så mycket det gått, det börjar bli som förr och jag ÄLSKAR det!! Hundarna me! Och jag säger som Per: bara snön försvinner så blir det ännu mer skog och man slipper skoterspåren och kan gå där man vill.

 

Kameran har så klart gått varm i helgen och här kommer lite bilder för den som vill se.

 

Måste först jämföra lite bilder på Pantera från "förr" och nu...!

 

20 okt-10, 4 dagar efter att vi hämtade henne:

 

 

 

 

Och 3 mars-11:

 

 

 

 

Hon ser faktiskt liiiite mer vuxen ut nu   

 

Å nu kommer bilderna från helgen, först ut är lördagen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  


 

 

 

 

 

 

 

 

Blev lite paff i lördags när Lyqzen började röja busk huxflux, det slutade han nämligen me efter att Ella försvann ur hans liv...! Lillesyster Pantera tittar på å lär sig lite småknep.

 

 

 

 

 

 

  

  

Vi går sen vidare men märker snart att fröken parson hakat efter i ledet...! Vänder mig om och ser detta:

 

 

 

Pantera hittade en egen buske att slåss me, hihi!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igår efter att ha kollat Vasaloppet och sen jobbat så for vi till skogen me hundarna igen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inte lätt att se snygg ut när man har en nys på gång, hihihi!

 

 

 

 

 

Ja jo, det var allt jag hade att bjuda på för denna gången.

 

Får se vart vi åker idag då, längtar redan!

 

Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare, resten skiter jag i.

 

Kramar// SuZZie                                            

                                                

 
 
♥ Sara

♥ Sara

7 mars 2011 10:33

Fina vovvarna

http://lunaqueen.blogg.se

 
Ingen bild

Helfena

7 mars 2011 11:28

Ser hur kul ut som helst!
Alla våra hundar har vart buskröjare, ser ju skitkul ut, mer som att "den där pinnen SKA jag HA", jodå, även om den sitter fast i backen med rot o allt..=)
Skönt med sol och värme igen, och nej vännen, vintern får hålla sig borta ett tag framöver, hösten ska komma efter sommaren och våren är ju bara på ingång ännu, så det är låååångt kvar till nästa vinter!

Kram på dig och ta hand om er!

SuZZie

7 mars 2011 11:34

Det har våra hundar mer eller mindre varit jämt också men efter att värsta token försvann så blev det lugnt på den biten. Men nu verkar Lyqzen ta upp den "träningsformen" igen, hihi.
Jajo, det har Du faktiskt helt rätt i =D

KRAM på er också och var rädd om er!!

 
Ingen bild

tessan

7 mars 2011 12:45

Underbara bilder på vovvarna!!
Så roligt att se att Lyqzen mår och har det så underbart hos/med er!!
Tack för att ni tar hand om killen så väl <3
kram tessan

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

7 mars 2011 14:14

bild32....vilken jääävla broiler....Pantera alltså,kolla kroppen...me like.Satans fin.Bra jobbat Suzz.
Fan va jag garvar när jag ser korten...så jävla mysigt o korten e tagna i live stuk,inget tillgjort.Kanonbra kramen

http://www.heqathes.se

 
Lotta

Lotta

7 mars 2011 19:54

Jättefina bilder på vovvarna. Sån fin form de är i också! :D

Kramar

http://lotta1990.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards