Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Torsdag 3 mars-11

Av SuZZie - 3 mars 2011 10:53

Underbar dag idag igen    Nu börjar man få vårkänslor på riktigt, men står väl inte på förrän det kommer ett bakslag.

 

Har suttit och drömt lite och hittat lite kläder som jag skulle vilja ha...! Men enligt en viss Gizela så kommer man bli värsta sexbomben & Per kommer man tydligen kalla för tuppen (stolt som en tupp)    

 

Men men, får väl drömma lite till eftersom lönen var skiiiiitklen den här gången...   

 

Men till nästa lön... Då tror jag att jag ska slå till på nåt plagg faktiskt...! Är less på mina gamla vanliga kläder. Nu är det dax för något nytt, en förändring!

 

Men så måste jag spara pengar också, så nu blir det till att prioritera en hel del för att få detta att slå in!! För vi SKA klara det!!!!   

 

Förresten Gizela, Du sa nåt om tatueringar igår, vad mena hon me det...?   

 

Nej, en till kopp kaffe så huvet blir som det borde igen. 

 

Kramar// SuZZie                

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

3 mars 2011 14:18

mmm,klart det blir kanon allting o en gaddning som grädde på moset,hehehehe.

http://www.heqathes.se

 
Ingen bild

Helfena

4 mars 2011 08:41

Läskigt, jag drömde att jag blev tatuerad inatt.. fast inte det jag skulle ha, skitskumt. kanske borde tolka det osm att när saker och ting går framåt, så blir det inte som jag tänkt.. Men va fasen, det blir det ju aldrig! Hoppas det slår in och går igenom vad ni än planerar. jag ska oxå satsa på mer kläder åt oss alal 4 iofs, men jag börjar känna mig nöjd med mig själv o ska banne mig visa det oxå!
trevlig helg bästa Suzzie!

SuZZie

4 mars 2011 09:00

Nej va säger Du, hihi, läskigt! Nej, det blir ju nästan aldrig det, som man tänkt sig. BRAAAA att Du börjar känna Dig nöjd över Dig själv, heeeeelt rätt! Det är det som är min plan me våra planer, att bli nöjd med mig själv =) Trevlig Helg på Dig själv bästaste Helena

 
Ingen bild

Tessan

4 mars 2011 08:53

Ja fy för att spara pengar! Roligare att spendera ju på massa roligt :) Se fram till nästa löning jag med :P

SuZZie

4 mars 2011 09:02

Jaaaaaa men exakt Tessan, mycket roligare att spendera de. Speciellt efter att man varit arbetslös i 7 år och ALLTID fått prioritera de få ören man fått in på annat håll. Så att äntligen få tjäna EGNA pengar känns SÅ bra, så lite surt att behöva spara på de, hihi. KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards