Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Torsdag 24 feb-11

Av SuZZie - 24 februari 2011 07:45

Jahanähä, fick bli lite mer ändring i bloggen idag, till Natalys förtret, haha.   

 

Den får matcha våran bil, på sätt å vis.

 

 

 

Har ju denna på skuffrutan. Och likadana dekaler me bara huvet på bakrutorna.    

 

Fiiifan! Imorse när man vakna så var det -30.2 grader ute...! Så jag sa till Per "Jag vet inte men jag har en känsla av att Blåa Faran inte startar idag...!" och han svarar  "tror Du...?" och jag svarar "schuuuupp...!" och hade jag rätt eller hade jag rätt...!?

 

Stendöd!   

 

Bilen har nog inte strejkat en enda gång i vinter, men imorse ville ju vem som helst strejka...!

 

Så det var bara för Per att ringa sin "privatchaffis" och kolla om han kunde plocka upp honom å visst kunde han det. En sekund senare ringer våran hemtelefon, en till som inte fick igång sin bil så Pers "chaffis" fick även plocka upp honom, hihi. Så kan det gå!

 

Så Blåa Faran fick vackert stanna hemma idag, men det mår han nog inte dåligt över.

 

 

 

SOMMAR!!!    

 

Som jag LÄNGTAR efter vår och pippikvitter, för att inte tala om mina älskade fiskmåsar. Bara älskar måsarna, det betyder vår/sommar! Höra en mås på tv:n är tortyr vintertid...!

 

Snart kommer en härlig tid!! När snön och isen smälter. Fåglarna börjar kvittra. Det börjar lukta tinat hundpiss/hundskit. DÅ är det vååååår!

 

 

Per vid älven -09

 

Men i år kan det bli spännande, se vars all snö ska ta vägen...! 

 

 

Vårtecken från -09

 

 

Lyqz april -09

 

 

Izon april -09

 

 

Danne, jag & Lyqz åkte till Malingarna april -09  

 

 

Danne, jag & Lyqz såg tranor -09 

 

 

Juni -09

 

 

 

Juni -09

 

 

 

En paj me bär från sin egen gård, mumma! -09

 

 

 

SOMMAR!!!!!!!!!!!!   

 

Har sån fruktansvärd vår- och sommarlängtan!!!!!!!

 

Nej nu har jag inte tid att blogga mer. Ska peta in mer ved i brasorna och sen blir det lite frulle och sen ringer nog telefonen. Finaste Wallmon har visst nåt på hjärtat   

 

Men allra allra först måste jag nog kila ut till kaninerna, blir det några ungar, då kom de säkert inatt...!

 

Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare, resten skiter jag som vanligt i!

 

Kramar// SuZZie                

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

24 februari 2011 09:17

skall oxå ut o kolla ungar,men fan vågar inte...tääänk om det har kommit o inatt hade vi svina kallt alltså...så risken e väl noll att nån lever OM de kommit några vill säga.kram

http://www.heqathes.se

SuZZie

24 februari 2011 09:18

Just därför det tar emot för en annan att gå ut och kolla också...! Här har man sett fram emot ungar så in i helvete å så kanske det ligger döingar där ute nu, då blir man knäckt ju!!! Kramar

 
♥ Sara

♥ Sara

24 februari 2011 11:53

Fyfan -32..
Här är det iaf -2 :) men visst vinden känns

http://lunaqueen.blogg.se

 
Ingen bild

Helfena

24 februari 2011 12:05

Hade ni översvämning förra våren???Gillar förändringen men det andra var oxå snyggt!
Hoppas våren kommer snart!

kram

 
Sofia

Sofia

24 februari 2011 17:50

Kommit några??? :D

Kram

http://www.freewebs.com/humlevagenskaniner

SuZZie

25 februari 2011 06:48

Nääääää, var ut nyss och kolla men näääää. Så, NU ger jag upp på riktigt alltså =( Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards