Alla inlägg den 23 februari 2011

Av SuZZie - 23 februari 2011 10:21

Sol... Var -20 imorse när man vakna men nyss var det bara 8 minus så det tar sig. Inga kaninungar än, så NU ger jag upp hoppet på riktigt...!

 

Shit! Snälla Herr Granqvist (som har Izons fina syster Lizzy) la upp en grytjaktsfilm imorse på FB...! Jag lovar, jag var klarvaken efter att ha sett den   

 

Man fatta ju att det var nå "fuffens" me filmen, men så pass så man nästan sket på sig trodde man ju aldrig, haha.

 

I hjärnan trodde man att det skulle dyka upp antingen en blodtörstig sådan:

 

 

 

Eller en skvatt galen:

 

  

 

Men istället flög det upp en skiiiiitarg:

 

 

 

 

Jovisst, en skitarg björn!! Gubbfan skjuter i ren panik på nån meters avstånd varpå en tokig hund flyger på björnen och gubben fortsätter att skjuta. (Både björn och hund fick nog sig några smällar där...!) och medans man skjuter på den björnen så pluppar det fram en till skitarg björn som man också skjuter på i ren panik. Jag vet inte, men deras kallingar var nog bruna efter den jakten...?

 

Jag höll ialla fall på att dö bara av att se filmen.

 

Såååå.... Jag följer nog inte me på nån mer grytjakt i fortsättningen, haha. Ville stå där och vänta på en räv och så kommer bamsefar upp, arg som ett mördarbi. Shiiiit!

 

Ja nä, mycket ska man då få se innan man blir blind!

 

Jaha nähä, vad ska man skriva om mer då...? Bra fråga, har nog inge mer att skriva om idag. Eller jo kanske...! På måndag får jag hem en ny kanin från Mora, en dvärgvädur (dock med icke godkänd färg men hon är superfin ändå). Så här ser hon ut:

 

 

 

Ska vara en riktigt mysig kanin så detta blir spännande!

 

Ja nä, det var väl allt för idag. 

 

Så ni kära kommenterare får ha en fortsatt bra dag, resten skiter jag i i vanlig ordning.

 

Kramar// SuZZie    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards