Alla inlägg den 10 februari 2011

Av SuZZie - 10 februari 2011 09:04

Oj oj oj, grattis hit och grattis dit     

 

Men när vi ändå är igång: GRATTIS på födelsedagen Lotta!!!       

 

Shit va jag sov klent inatt, hualigen. Började med att jag somnade ifrån tv:en några sekunder. Vi slog av, jag somna till, men vaknade några minuter senare av att Lyqz spydde. Sen somna alla andra utom jag... Lyqz snarka och snackade i sömnen, de andra sussa sött, Pantera låg på mina ben och sov, Per låg tätt tätt brevid mig och jag hade minimal plats i dubbelsängen. Klockan drog iväg, sista gången jag kolla på den var den runt 00:30, somnade nog efter kl.1 men sov oroligt på nå vis. Vakna vid 5 och då vakna Pantera också och sysselsatte sig med att slicka på mina händer & så jagade hon sin svans mellan varven. Dryg natt fan...   

 

Pappa var den första som ringde imorse. Slutade med att han frågade om vi ville köpa hans V70 när han hörde att vi letar ny bil, kruxet är att han är en diesel, men skapligt snygg är den faktiskt. En -06 och pappa köpte den för typ 152.000:- men vi skulle få den för typ 70.000:- så vi får se vad vi gör. Kruxet är som sagt att han är en diesel...

 

 

 

 

Sen har jag grubblat på ett burbyte i dagarna. Kommit fram till att vi ska sälja våran bilhundbur och köpa oss en sån här istället:

 

   

 

I storleken XL, då passar den både i våran 9-5 och nya bilen som troligen blir en Volvo dårå. Och därmed får hundarna sitta i det säkraste som finns på marknaden, skitbra ju! Tycker även Gizela som hakat på denna idé, hihi   

 

Ja nä, om man skulle göra lite nytta tro. Tänkte göra rent till kaninerna som bor inne, det behövs. Men först blir det en till kopp kaffe och en kaka av sorten Drömmar, blir fint det, i min ensamhet. Kanske får sällskap av Gizela om man har tur, slipper man fika för sig själv, MSN-fika is the shit.   

 

Ha en bra dag alla kommenterare, resten skiter jag i     

 

Kramar// gamlingen SuZZie 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards