Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Måndag 21 feb-11

Av SuZZie - 21 februari 2011 10:54

Min trogne vän Gizela ville att jag skulle blogga så hon hade nåt att läsa sen. Men lusten har liksom sugits ur mig, för en stund sen, har ingen lust att blogga längre... Kanske skriver mer senare idag, eller imorrn eller nån annan dag. FÖÖÖÖÖÖRLÅT Gizela!

  

Ja nä, det var allt för mig...

 

//Suzzie

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

21 februari 2011 11:45

Men lilla gumman,vafaaaan....kom ihåg...var en gås...
kram

http://www.heqathes.se

 
Anna

Anna

21 februari 2011 23:32

Kram på dej gumman...

Anna

http://www.panthera.blogg.no

SuZZie

22 februari 2011 06:52

Kraaaaam på Dig vännen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards