Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Fredag 18 feb-11

Av SuZZie - 18 februari 2011 10:09

Jahopp, då var det fredag idag igen då, hej va det går!

 

  

 

Idag tänkte jag blogga om något jag aldrig bloggat om förut, tror jag.

 

Pratade med min andra hälft inatt om en viss grej, liiiiiiiite grann...! Blev absolut inte lovad nånting eller så men liiiiite hopp om framtiden fick jag allt. För nog vill jag vara med om det innan jag dör, det vill jag faktiskt...!

 

Vad snackar hon om då? Jo, om detta:

 

 

 

 

Jojomensan ...!     

 

Drömma kan man väl få göra ialla fall...? Och när jag ändå håller på å drömmer så drömmer jag om en eventuell klänning...!

 

Idealet skulle så klart vara en sådan:

 

 

Roooooosa! 

 

Men nån måtta får det faktiskt vara, hihi. Så jag har drömt lite allvarligt också:

 

 

  

 

      

 

 

 

 

Men som sagt... Det blir nog bara just en DRÖM det här...   

 

Men OM drömmen mot förmodan skulle slå in nån gång innan man dör så har jag en önskan...! Å det är att min Gizela ska vara brudtärna, annars får det vara!   

 

Men men, man får nog nöja sig med att bara vara förlovad resten av livet... 

 

Ja nä, det var väl allt jag hade att dela med mig av av mina tankar.

 

Ha en trevlig helg kära kommenterare, resten skiter jag i som vanligt!

 

Kramar// SuZZie

 

           

 
 
Ingen bild

Annika B

18 februari 2011 10:55

Ha en underbar helg kram

SuZZie

18 februari 2011 11:28

Önskar Dig en underbar helg också Annika! Kramar

 
Nataly & Herrman

Nataly & Herrman

18 februari 2011 10:59

Åh spännande.. Redig kvinna löser problemen själv haha :D

Jag gillar den vita med svarta band bak :)

http://baibee.moonfruit.com

SuZZie

18 februari 2011 11:08

Jo jag veeeet, men jag vill liksom inte "tränga mig på" om Du förstår hur jag menar =)

Jaaaa, gillar den jag också, himla fint! Å kul me något annorlunda ju...! =)

 
sofia

sofia

18 februari 2011 11:23

va roligt.... hoppas att din dröm slår in:) kram

http://sofiablogg.wordpress.com

SuZZie

18 februari 2011 11:27

Tänk för att det hoppas jag me Sofia =)
Kram på Dig!

 
♥ Sara

♥ Sara

18 februari 2011 11:45

Jag gillar den vitröda...
Men ändå på tiden att ni fixar de :D

http://lunaqueen.blogg.se

SuZZie

18 februari 2011 11:46

Ja den är också fin...! =)
Tänk för att det tycker jag också, det har trots allt gått 11 år nu... ;o)

 
Lotta

Lotta

18 februari 2011 13:05

Men det är ju klart som korvspad att ni ska gänga er ^^ Tror nog det blir så småningom, men då fan ska vi fan vara bjudna! ^^ hihi

Kramar vännen

http://lotta1990.blogg.se

SuZZie

18 februari 2011 13:05

Klart som fan att ni fan ska bli bjudna i såna fall, hade inte tänkt nå annat heller, hihi

 
Ingen bild

Helfena

18 februari 2011 14:03

Ahhhh jag älskar den där lite vintage-aktiga stilen, sen med svart på släpet är underbar, sprang och kollade på min förresten, det är en Nixa men jag hittar inte siffran...Den har hjärtformad urringning.. Hoppas vi får en inbjudan vi med=)
Kramar och lycka till!

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

18 februari 2011 21:41

wiiiiiii,aaaaaaaaaaaaa åååååååååååååååå yessssss!!!
Klart jag e din tärna,absolut!!!!! Älskar dig vännen kraaam (jag ska va täääärna,jag ska va täääärna tjing tjing)

http://www.heqathes.se

 
Anki

Anki

18 februari 2011 22:16

Ååå va roligt.. Då håller jag alla mina tummar och tår.. Vi borde också komma, kan bli lite tomt på den manliga partens släktsida annars :P
Kram och trevlig helg..

http://worthlesslines.wordpress.com

 
Ingen bild

Sofia

19 februari 2011 18:29

Jag vill också gifta mig.... men min karl är också liiiite seg kan jag tycka ;D
Snygga klänningar förresten, gillade den första klänningen med rött bäst!

Ha det!

 
Ingrid

Ingrid

20 februari 2011 08:00

Det glädjer mig verkligen att tanken slagit rot och att den blivit till både ord och text ;-) har det kommit så här långt slutar det med klänning, ring & lyckoönskningar , tro mig :-) och du, jag LÄNGTAR att få se er som brudpar, du kommer bli den VACKRASTE bruden Floa skådat!! Hrkl.. Ja, på delad förstaplats med mig då, såklart, hihi... KRAM VÄNNEN!

http://iddeh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards