Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Tisdag 15 feb-11

Av SuZZie - 15 februari 2011 10:41

Vad ska man skriva om då...? Ingen aning... Tänker... Nä jag vet inte... Tänker... Varför bloggar jag om jag nu inte har nåt att skriva om...? Bra fråga! Har väl tråkigt kanske? Ja, så är det nog!

 

Försöker ragga sällskap till den 26 feb då jag kommer få sitta ensam hemma och ruttna medan vissa andra ska iväg och roa sig och som vanligt får jag inte följa me...   Och vill någon umgås med lilla mig? Ja, men alla de bor på andra sidan Sverige typ, eller så ska de bort, eller så är de upptagna me viktigare saker...  

 

Var bättre förr, då behövde jag ALDRIG sitta ensam, om det så var mitt i natten, min bästaste bästa vän Danne fanns där för mig JÄMT. Kommer ihåg när Per skulle jobba natt första gången en sommar, jag fick nästan panik, kunde inte sova utan honom. Var bara att höra av sig till Danne så kom han på stört, antingen hittade vi på nåt här hemma, var ute och åkte eller bara kolla en film. Men nu är allt annorlunda...   

 

Varför ska alla andra bo så långt bort för!?   

 

Äh, är väl lika bra att gilla läget och sitta ensam hemma medan vissa andra får pysa iväg och roa sig som vanligt... Jag börjar liksom bli van att aldrig få följa me...

 

Nej, nu ska jag lyssna på   Radio Dalarna   , de pratar orgasmer nu, lät lite skoj faktiskt   

 

Ha en bra dag alla kommenterare, resten skiter jag i dårå.

 

Kramar// SuZZie

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

15 februari 2011 11:21

du får roa dig MED egen hand medans du lyssnar på Radio Dalarna,hahahaha nu va jag fyndig...

http://www.heqathes.se

SuZZie

15 februari 2011 11:23

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, där fick Du till det!!

 
♥ Sara

♥ Sara

15 februari 2011 11:24

Hade du varit här i närheten eller vi varit i Dalarna så gääärna

http://lunaqueen.blogg.se

SuZZie

15 februari 2011 11:26

Tänk för att det veeeeet jag

 
Nataly & Herrman

Nataly & Herrman

15 februari 2011 11:27

Har varit utan dator i flera dagar nu.. mutter..

Du bygger ju om sidan så ofta att jag blir alldeles snurrig hahaa! =)

http://baibee.blogg.se

 
Anna

Anna

15 februari 2011 11:38

Hihihi jag kanse kan komma =)

Kramar Anna

http://www.panthera.blogg.no

SuZZie

15 februari 2011 11:39

Ååååååå tänk va SKOJ =D KRAMAR

 
Ingen bild

Tessan

15 februari 2011 12:37

Vi kan leka :) dock är det ju nååågra mil mellan oss hihi en annan gång vety :)
KRAM!!

 
Ingrid

Ingrid

15 februari 2011 18:03

Åh vännen.. Den 26 åker jag tjejvasan... Annars hade vi kunnat göra något .. Om du inte vill köra Vasan med mig? Hihi... Jag träffade mormor på ICA igår och samvetet slog mig HÅÅÅRT i magen, hon ville så gärna att vi skulle hälsa på... Elin var ju fasen bebis när vi var dit ju.... Storskäms!! Så gärna en promenix med tillhörande mormorpåhälsning tack :-) kraaaam

http://iddeh.bloggplatsen.se

SuZZie

16 februari 2011 06:40

ALLA verkar upptagna just den dagen, tyyypiskt =(

Lilla mormor ja, här är en till som har dåligt samvete, skulle ha varit hem dit i måndags, men har inte varit dit än, tiden har liksom sprungit förbi. Så visst kan vi fixa en promenix med tillhörande mormorpåhälsning sen, hihi. Det skulle göra hennes dag, om hennes favoritIngrid kom på besök!! =D Kraaaaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards