Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Fredag 11 feb-11

Av SuZZie - 11 februari 2011 07:40

TAAAACK alla som grattade mig igår, ni är för söta!   

 

I brevlådan igår låg TVÅ paket, jag som bara väntade på ett, hihi. Ett från mamma och pappa och ett från min gamla trogna vän Karro   

 

Från mamma och pappa fick jag:

 

    

 

 

(Gottegrisen fick skiiiitgod choklad)

 

    

Två skitfina lakan!

 

 

Två ROSA handdukar! 

 

 

Och Per fick en xenonlampa levererad!

 

TAAACK mamma och pappa, ni vet då precis vad som kan göra en dag!!  

 

 

Och längst ner i brevlådan låg detta:

 

 

 

 

 

Vi har nog inte setts riktigt sen vi gick ut gymnasiet -03 men glömmer varann, det gör vi aldrig   

 

 

 

 

Värsta söta tröjan! TAAAACK min vän!!! 

 

Igår försökte jag få min angora på bild, eftersom hon vuxit lite sen hon kom hem. Men hon är för vit så jag får inget fokus på henne... Men det här fick duga:

 

 

Min goa Magda!

 

Så här såg hon ut när hon kom hem:

 

 

Så nog har hon förändrats allt, hihi.

 

Igår fick jag en glad överraskning av Per:

 

 

En bolåda till kaninerna!    Så nu har jag beställt 4 till...! Hihi! TAAACK älskling!

 

Fyyyy, imorrn ska det jobbas igen. Blir till att ta allt imorrn så jag blir trött bara av att tänka på skiten, men ska bli skönt att få söndagen ledig.

 

Går allt som planerat så får jag hem en gul undulathane imorrn också, från Smedjebacken, har väntat ett par veckor nu så det ska bli kul att få hem honom äntligen, om inget oväntat händer då. Vädret är inte det bästa just nu...

 

Nej, nu ska jag fixa lite frulle: fiberhavregrynsgröt och lingonsylt. Sen ska jag kolla om jag och Åsa skulle ta sällskap av varann på promenixen, eller om jag får gå själv, återstår att se.

 

Ha en trevlig Helg nu kommenterare, resten skiten jag i!

 

Kramar// SuZZie                                  

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

11 februari 2011 08:30

Fina presenter,gulliga.Ja med detta jävla väder så får du väl vänta o använda vår present,hade ju vart kul o kunna använda presenten när man får den...men men....snart försvinner detta hoppas jag för nu e det tooo much! kram på dig.

http://www.heqathes.se

SuZZie

11 februari 2011 08:31

Men hallå, eran present använder jag då och då ändå, orkar inte vänta till nån vår heller, hihi! Bara ÄLSKAR den!! KRAAAM

 
lotta, leia och zona

lotta, leia och zona

11 februari 2011 10:06

Grattis :)
Har du planer på att ta någon angora kull? Känner nämligen en som kanske vill ha en ^^

http://www.lottaoleia.hundbenet.se

 
♥ Sara

♥ Sara

11 februari 2011 11:10

Härligt med sådana presenter.. :)
Hoppas helgen blir fin

http://lunaqueen.blogg.se

 
Ingrid

Ingrid

13 februari 2011 19:53

Vad roligt att se allt fint du fått!! =)
GRATTIS en gång till =)
Kram

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
Nataly & Herrman

Nataly & Herrman

15 februari 2011 11:33

Jag vill ha en uppdatering om chokladen.. är den verkligen så god? ;)

Jag älskar mango och älskar choklad så det borde vara en bra kombo :)

http://baibee.blogg.se

SuZZie

15 februari 2011 11:34

Den är skiiiiiitgod Nataly, helt klart min nya favorit!! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards