Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Pantera

Av SuZZie - 8 februari 2011 07:40

Alltså... Pantera... Hon är verkligen är knasig liten hund...!  

Hon har så mycket konstigheter för sig. Som när hon ska tugga ben, då ska hon ligga Lyqz och tugga på detta ben. Ska hon sova så ska hon sova Lyqz. Tar jag fram en banan så kommer hon som ett jehu och ska ha hälften. Skalar jag en apelsin, ja då ska hon ha minst en klyfta! En riktig frukt- och grönsaksätare är hon. Äter ALLT som är en frukt eller grönsak. Rå citron är dock ingen hit, men kokt går att äta, hihi. Tokfian min!

 

 

 

Bara tokälskar den vovven!! Hon är så jäkla go!

 

Varje kväll är det samma visa när vi ska lägga oss. Hon sätter sig brevid mig när jag klär av mig,

väntar på att jag ska krypa under täcket. Sen måste jag lägga mig på sidan och krypa ihop med benen så hon kan ligga ihopkrupen mellan benen och min mage typ. Är det nå intressant på tv:n så lägger hon huvet på mina ben och tittar noga. När vi ska sova på riktigt så att säga så vill hon gärna krypa under täcket och nanna.

 

När Pers klocka ringer kl.6 varje morgon så studsar Pantera upp och slänger sig upp på Per och slickar honom ordentligt i facet så han verkligen ska vakna, hihi. 

 

Hon är en väldigt mjuk och snäll terrier, mot människor. Mot andra hundar kan hon vara lite hårdare om det behövs, men hon lyssnar väldigt noga på andra hundar, hon är klockren på hundspråk. Hennes allt, hennes liv, hennes trygghet är "brorsan" Lyqz!!   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De verkligen avgudar varann  

 

Kramar// SuZZie                        

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

8 februari 2011 09:25

gillar hennes stil,sitter på den faaaarliga amstaffen....och tuggar ben,hahahaha snacka om att hon går på linjen att hon kan göra vad hon vill för hon e sååå söööt.hahaha kram

http://www.heqathes.se

 
Lotta

Lotta

8 februari 2011 10:17

Naaaw, hon är ju bara för söt :D Verkar vara en riktig liten pärla!

Kramar

http://lotta1990.blogg.se

 
Kickan

Kickan

8 februari 2011 11:43

Så gör våran amstaff på schäfer/labbe :P
så här blir det tvärtom ^^ haha!

http://kickan90.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards