Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Ny blogg

Av SuZZie - 1 februari 2011 13:52

Hej allihopa!

Idag beslutade jag mig för att skaffa en ny blogg. Den gamla är kvar, klarar inte att ta bort den pga alla minnen som finns där... Men ville ha en ny där jag kan lösenordsskydda vissa inlägg, istället för att låsa hela bloggen. Så därför blev det så här   


Den här känns även roligare än förra, man kan göra så mycket mer här. Dock saknar jag Lottas design   


Massa roliga smileysar finns det också...!   


Olika teckensnitt!


Olika färger på texten!


Olika storlek!


Nu kommer det bli ett nöje att fortsätta blogga, bara jag lär mig skiten, hihi.


Tack för mig!


Kramar// SuZZie

 
 
Ingen bild

Tesn

1 februari 2011 14:22

Roligt med en ny blogg gumman! Dock älskade jag ju din andra med fina bannern på vovvarna ju! <3
Men denna blir säkert kanon denna med! Kram
Tessan

 
Annalena

Annalena

1 februari 2011 14:26

Åh så fin!! Jasså, så det går att lösenordsskydda ett inlägg här bara? Jag blev också sugen på att göra ny blogg!! Hoppas allt är bra med er! KRAAM!

http://www.oka042.blogg.se

 
Ingen bild

Paula

1 februari 2011 14:31

Nice, jag är inte så förtjust i så starkta kontrast-färger som det blir med det blåa bakom och det rosa i menyerna, men jag ÄLSKAR banner-bilden ;) ;) ;) Snygga Lyqz!
Kul att man kan fortsätta läsa din blogg, utan lösen, för jag gillar ju att läsa dina "allmäna" inlägg men känner inte att jag känner dig tillräckligt för att ha ett behov att följa dig i dina mest privata inlägg :)
Kram

 
Ingen bild

gizela Heqathes

1 februari 2011 17:24

vafan nu blir jag vimmelkantig ju...redan senil o nu lära mig nya sidor...vafan tänk på att jag e gammal hänger ju inte mä...hahaha kram

 
Anki K

Anki K

1 februari 2011 17:54

Jag är med =)
Skicka gärna lösen om du vill =)
Kram

http://worthlesslines.wordpress.com

 
Ingrid

Ingrid

2 februari 2011 17:20

Är det nåt så bara hojta till, jag hjälper dig sååå gärna =)

http://iddeh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards