Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Deppigt värre

Av SuZZie - 29 november 2011 12:44

           


Min älskade Nikon är död... Å den som verkligen känner mig, vet vad det innebär= djup depression...


Att vara utan min kamera, mitt största intresse (efter hundarna), är lika illa som att bli av med bägge händerna, utan min kamera är jag inte jag...   


Att jag tvingas vara utan min kamera, skulle vara som om Per blev tvungen att göra sig av med ALLA bössorna å aldrig mer få jaga...


Jag har suttit hela morgonen å kollat efter en ny kamera (den här gången blir det en sprojlans!), men 7-10.000 är ju inget man hostar upp bara sådär...   


Så nu blir det till att offra en hel del, för jag SKA ha en ny kamera, om jag så ska behöva leva på nudlar å vatten i flera år.


Nån tänker väl nu att vafan, det hade kunnat vara värre, det är ju BARA en kamera, men den fan vet inte vad den pratar om, den känner inte mig i såna fall!!


Nu kan jag inte fota längre (jag som ÄLSKAR att fota våra hundar till exempel!!)...   


Jävla jävla jävla skit!!   


Vila i frid, min älskade Nikon...   

 
 
Sara

Sara

29 november 2011 17:45

Vila i frid

http://lunaqueen.blogg.se

 
Lotta Nygårds

Lotta Nygårds

30 november 2011 09:41

Du skulle känna hur jag kände när jag sålde min kamera, min älskade Nikon D40 <3 Men tur så finns det stora syskon till våra små, det är dags för oss att bli stora och därför behöver vi större kameror ;) ! :)

http://www.lottaoleia.hundbenet.se

SuZZie

30 november 2011 11:35

Hihihi, SÅ bra sagt!!! AMEN!! =))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Presentation


Jag är en stolt:
Amstaffägare
Parsonägare
Kaninuppfödare

~Största finaste stjärnorna uppe på himlen är mina änglar Pantera & Ares~

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig


Ovido - Quiz & Flashcards