Alla inlägg den 17 november 2011

Av SuZZie - 17 november 2011 13:56

         

         

         

         

         

         

               


Kameran å jag var inte riiiiktigt överrens idag men detta får duga   


Mina två älskade hjärtan, ååååå vad jag ÄLSKAR er!!   


Men jag SAKNAR fortfarande "bamsetussen" SÅ in i norden, känns som en kniv som vrids runt i hjärtat så fort jag tänker på henne!   

Mina ögon blir blanka så fort jag tänker på henne!!   


Jag känner mig halv utan henne...!         


Så fort jag blundar så ser jag bilden av hur panikslagen hon var när vi lämnade henne, hon som annars var lugnet själv här... Jag hatade mig själv för jag inte tog hem henne igen...


Näe, jag MÅSTE nog göra nåt snart, annars går jag sönder...!


Om jag så ska gå genom krossat glas å genom eld...!


//SuZZie   

Ovido - Quiz & Flashcards