Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Bilder från 17 nov 2011

Av SuZZie - 17 november 2011 13:56

         

         

         

         

         

         

               


Kameran å jag var inte riiiiktigt överrens idag men detta får duga   


Mina två älskade hjärtan, ååååå vad jag ÄLSKAR er!!   


Men jag SAKNAR fortfarande "bamsetussen" SÅ in i norden, känns som en kniv som vrids runt i hjärtat så fort jag tänker på henne!   

Mina ögon blir blanka så fort jag tänker på henne!!   


Jag känner mig halv utan henne...!         


Så fort jag blundar så ser jag bilden av hur panikslagen hon var när vi lämnade henne, hon som annars var lugnet själv här... Jag hatade mig själv för jag inte tog hem henne igen...


Näe, jag MÅSTE nog göra nåt snart, annars går jag sönder...!


Om jag så ska gå genom krossat glas å genom eld...!


//SuZZie   

 
 
Ingen bild

Anna Nordén

18 november 2011 12:00

Fina P&L-bilder ! =D

Sitter å läser igen din blogg...

Skönt att det löste sig med storvovven, även om det känns som det gör... det ordnar sig nog ska du se =)

Hoppas ni får en fin helg! kram!

 
lotta N

lotta N

18 november 2011 18:43

Fina bilder :D Snart får det komma snö tycker jag :)
Stor och vuxen tösen ser ut! :D

http://www.lottaoleia.hundbenet.se

 
Ingen bild

Paula

18 november 2011 22:15

Härliga bilder, jag verkligen älskar hopp-bilderna på Pantera på ängen!
Och porträtt-fotot på Lyqz är så gudomligt! <3
Natur-bilderna är härliga.. men har ni ingen snö?
Kram

 
Saraa

Saraa

19 november 2011 10:12

Vackra froostbilder.
Här i Skåneland har vi inte sett frost ännu så där :=)

http://lunaqueen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards