Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Tillägnat Gizela =)

Av SuZZie - 27 maj 2011 10:01

 


  

 


Sådär, två gamla (tyvärr)  bilder på Lyqzen bara för Dig Gizela    

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

27 maj 2011 10:27

hahahaha toksnyggingen hahahaha dessa skall Thomas se när han kommer hem hahaha sa att fan vi träffade ju inte hundarna sist m besöket blev jö så snabbt.Han ääälskar ju Lyqzen,jag me men Thomas bara avguuudar honom,hehehe kram

http://www.heqathes.se

SuZZie

27 maj 2011 10:29

Å vet Du hur sur Lyqz BLEV när han inte fick träffa sina absoluta favvomänniskor, oj oj oj säger jag bara, hihi. Så nästa gång lär ni bli totalt hångelmanglade, haha. KRAM på er!

 
Tessan

Tessan

27 maj 2011 13:11

Finaste killen!! Maila nya kort snart på han ju så kan jag lägga in på hemsidan, han har ju blivit stolt farbror nu till små knoddar här hemma <3 Matte o husse får komma ner o hälsa på dem hihi:):)
Ha en underbar helg kram

http://www.ruscles.webb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards