Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Vila mjukt min fina ängel

Av SuZZie - 25 maj 2011 08:09

Imorse när jag vaknade hoppades jag att det bara var en mardröm, men det var det inte, det var ingen dröm...   


Våran älskade Charmiz dog plötsligt igår!!!   


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Charmiz fick så klart följa med på semester till Härnösand   


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Älskade lilla Charmiz... VARFÖR???? VARFÖR just DU???


En kanin som henne får jag aldrig igen, aldrig någonsin! Fanns inget ont i henne, hon älskade alla. Hennes päls, den var gudomligt mjuk och tjock. Kaninhimlen har fått sig den finaste lilla ängeln, och jag har mist den finaste kaninen i världen   


Varför hon dog vet jag inte men hon var skum sista dagarna, hade konstiga ljud för sig när man tog på henne, hon var jättekonstig. Hon hade kanske ont?


Kommer ta ett tag att smälta det här, känns sååå overkligt. Att se hennes tomma bur känns tungt...   


Nu tappade jag suget för kanineriet totalt, varför fortsätta nu när den allra bästa inte finns med oss längre?   


Men jag hoppas av hela mitt hjärta nu att Zenyah (min viltgula rex) får sina ungar snart å att de kommer klara sig så man kanske får tebax suget. För de ungarna tror jag kan bli något extra, de också.


Men INGEN kanin kommer någonsin kunna ta Charmiz plats i mitt hjärta, INGEN kanin. Charmiz var den coolaste lilla skitungen i världen, hon fick en att skratta, hon var så go, hon var så speciell. Mitt lilla hjärta, VARFÖR just DU?!?!


   Älwens Lilla Charmiz 100610 - 110424   

 
 
Ingen bild

Jill och Trixie

25 maj 2011 09:20

Kan inte mer än beklaga. Sänder en tröstkram till er alla. Dina djur är verkligen underbara mot varandra. Du vet var jag finns om du vill prata. Kram

 
Helena

Helena

25 maj 2011 09:43

Åh vad tråkigt, visste ju att hon var speciell. Precis den där bilden, med din coola pappa med lilla, söta ninen, var dne jag tänkte på direkt..
Många kramar i eländet.. =(

http://www.balstavidlund.blogg.se

 
Sara

Sara

25 maj 2011 10:42

Kramar!

http://lunaqueen.blogg.se

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

25 maj 2011 11:44

tröstkramar...så jävla tråkigt....

http://www.heqathes.se

 
Lotta

Lotta

25 maj 2011 11:53

Vila i frid lilla ninen <3

Kramar <3

http://lotta1990.blogg.se

 
Ingen bild

tessan

25 maj 2011 13:16

Nej vad sorgligt gumman beklagar bortgången :(:(
Jobbigt när man inte får ta avsked, samma med mitt marsvin när jag var liten dog plötsligt, verkade ha ont, vetten trodde på cancer då brukar de gå fort på gnagare:(
kram kram Tessan

 
Nataly & Herrman

Nataly & Herrman

25 maj 2011 14:53

Den finaste och mjukaste jag träffat..
Fick ju äran att hälsa på henne när ni stannade längst vägen.

Hon var så himla fin :(

http://baibee.moonfruit.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards