Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Fredag 20 maj 2011

Av SuZZie - 20 maj 2011 07:30

Då var det fredag igen då. Helt sjukt va fort det gått, för en vecka sen satt man ju å vänta på pappa som skulle hämta oss. Fortsätter det så här så är man ju mellan 90 å döden snart jööö!   


Fiiiint väder idag, myspysigt! Har ju varit rena rama höstvädret sista tiden, usch.      


Ikväll ska vi till Borlänge, fixa en leverans till La Familia. Spännande värre!   


Igår var jag & Pantera till hundklubben. Skulle umgås lite med Jenny igen. Och som grädde på moset ville Åsa följa med   


Tränade lite agility med Pantera dårå. Hon fortsätter att impa på mig. Speciellt igår kväll på kvällslångisen, stannade till vid agilitybanan och hon for runt som en gudinna fan. Å jag bah "ååååå det här skulle Jenny se!!!!"   


Sa det till Per att hon är ju så jäkla duktig för sin ålder. Han bah jajajaja. För att visa honom vad jag mena så tog jag in 4½ år gamla Lyqz och körde ett "pass" med honom. Katastrof!   


 

Min kung     


Pantera sprang före (lös!)! Genom tunneln, över hinder, upp på A-hindret, över balanshindret, genom däcket(!) m.m (eller vad allt heter) å Lyqz bah "orka, varför skulle JAG anstränga mig i onödan!?" men den lilla vita med brunt huve, vilken jäkla hund!   


 

Min prinsessa   


Jaha nähä, annars då? Jodå! Igår ringde pappa mig: "Gå in på Blocket, Västernorrland, annonsen som kom in 11:41, va tycks?" och jag kollar å ser denna:


 


En Jeppebur för 2500:- och vi BEHÖVER verkligen en riktig bur till V70:n så det var bara att slå till. En liten stund senare får Per ett MMS av pappa där buren satt i pappas V70 som en smäck me texten "eran bur" så där gick det snabbt, haha.


Så nu måste vi bara fixa en mellanvägg men det problemet verkar också löst så det är bara att le å se glad ut   


Idag (fast det är säkert redan gjort, haha) ska pappa åka och sätta in våran bur i våran bil så den följer med ner när bilen ska levereras. KANONERS!! Så nu är det nästan fritt fram att sälja våran bur:


 

 


Nä, äta lite frulle tro? Sen blir det nog ett varmt bad.


Men trevlig helg på er kära kommenterare!


Kramar// SuZZie


 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

20 maj 2011 09:03

skönt att det flyter på nu med allt....kram

http://www.heqathes.se

 
Jenny A

Jenny A

20 maj 2011 10:52

Aaaah Panteras race på agilityplan hade jag velat sett! =) Energi har hon, arbetsvilja har hon, kan bara bli bra det! =)

Kraaam!

http://www.pontiiochjag.blogspot.com

 
Sara

Sara

20 maj 2011 10:53

Man kan inte klaga på något just nu :)

http://lunaqueen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards