Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Tisdag 10 maj 2011

Av SuZZie - 10 maj 2011 09:11

Fiiiint väder idag igen, så fruktansvärt härligt!!


Känns som det mörka börjar vända liiiite ialla fall på en front, fick elräkningen igår och för en gångs skull kändes den heeeelt okej. Vi gissade innan vi öppnade räkningen och vi gissade fett fel bägge två!! Va var det, var den 1300:- billigare mot sist. Sånt gillar vi!


Sen har vi hittat en bil som vi fastnat för, den är precis som vi önskar utseendemässigt:


 

 

 

 

 


  


Kan redan nu se tre LigthForce-lysen på den. Å hunddekalerna. Å att den står på våran gård. Åååååå!   


Nä, ta den där frullen tro, kurrar i kistan. Sen ska jag ut i liket å hämta nåt papper så jag kan ställa av den. Sen ska jag klura på en annons.


Ha en bra dag kära kommenterare!


Kramar// SuZZie

 
 
Sara

Sara

10 maj 2011 09:34

Suzzie, ta o lägg ett bud.
Den ser fräsch ut så hejar stenhårt på er!

Förresten, så älskar jag textformatet du har valt. Älskar det <3 o dig min fina vän

http://lunaqueen.blogg.se

SuZZie

10 maj 2011 09:37

Ja visst ÄR den FIN =D

Taaaack snälla, om Du visste vad jag har suttit å klurat på texten, finns flera hundra att välja på. KRAAAAM sötis

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

10 maj 2011 09:41

ja den e fin,blir en för oss oxå snart tror jag,lite sugen på en v70 igen...kram

http://www.heqathes.se

SuZZie

10 maj 2011 10:37

Ja ni ska också ha en svart maffiavolvo sen!! hihi Kraaam

 
Lotta

Lotta

11 maj 2011 11:00

Bilen ser superfin ut, kör på den ;)

Kramar!

http://lotta1990.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards