Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Tappat blogglusten

Av SuZZie - 29 juni 2011 08:04

Vet inte hur många gånger jag har varit på väg att blogga men mitt i alltihopa bara tappar jag lusten å allt hamnar i utkastet istället...


Men jag jobbar på saken, bara så ni vet. Det kommer när det kommer!


 


Kramar// Suzzie



 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

29 juni 2011 09:21

näe det e inte bra,vafan jag vill ju att det skall uppdateras så jag vet vad som händer o se mysiga foton....hmmm,kram

http://www.heqathes.se

 
Sara

Sara

29 juni 2011 10:02

Tänkte precis skriva till dig på fejjan o fråga just om det

http://lunaqueen.blogg.se

 
reema

reema

30 juni 2011 09:10

en del ggr tappar man lusten i att blogga..
ta vara på dig och hundarna..
de kommer när du får både lust och tycker
de är kul igen..

kramar

http://www.scaniar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards