Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Tisdag 21 juni 2011

Av SuZZie - 21 juni 2011 15:12

Pulade med ett inlägg igår, men fick aldrig iväg det så jag raderade det nyss å börjar om på ett nytt inlägg.


Soligt idag, men inte direkt varmt...


Helgen var helt okej. Lördan jobbade man först. Sen vart det skogen några timmar, där plockade vi TVÅ fästingar på Pantera inom 1 minut!!! Vafan, i vanliga fall får man vara glad om man får dra loss EN fästing om året liksom, om ens nån. Å nu TVÅ på samma minut. Inte bra inte!!


Mycket skit nu... Älgflugor, fästingar, huggormar, flugor som sprutar larver å dvärgbandmask. Flytta till stan kanske? Nej fan, hellre dog jag. Förstår inte hur man kan välja att bo bland betong och asfalt, fy satan vilket tråkigt liv!! Och ja, jag vet vad jag snackar om efter att ha bott några år några meter från E4:an. ALDRIG mer säger jag bara!!!


Det här, det här ÄR livet. Där jag bor sen 8 år tebax: Natur, grönt och djur!   


Jaha, där gled man lite utanför ämnet såg jag nu, hihi.


På lördag kväll vilade vi lite så vi skulle orka me resten av kvällen. Skulle ju till Parken, hade fått gratisbiljetter från jobbet. Å Casanovas skulle spela.


Kom till Parken vid 23:20. Träffade lite känt folk. Hade allmänt trevligt! Parken stängde kl.01 så då begav vi oss hemåt. Ut me dogsen. Å sen nanna vid kl.02


Söndag morgon kom, och gick...! Vaknade  12:40!!!! Har typ aldrig hänt tidigare...! Hade väääärldens skallebank när jag vakna, EN Ipren, den tog jag. Snart därefter fick Per skallebank, men han fixade sig ur det bra ändå. Klockan gick. FAN, skulle ju till Mossel och könsbestämma kaniner kl.14, panik! Och klockan 15 skulle folk komma å köpa kaninungar. Panik!


Så jag skippade Mossel, kämpade bort skallebanken istället. Till slut vart jag av med den, sköööönt!


Klockan blev 15, in på gården kommer (svider att säga det men...) en skapligt snygg BMW 520d touring...! Efter mycket om och men kunde ungarna bestämma sig vilka två kaninungar de ville ha, å så skulle jag gå och stoppa in kaninerna i deras baksäte. Vi har beige skinninredning, men de hade BEIGEBEIGE skinninredning...! Å det lukta nyyyy bil, åååååå mumma! Jaja, nog om den fuuuula BMW:n   


Vid kl.16:30 pallrade vi oss till jobbet, segt värre. Å sen var typ söndan över och måndagen kom.


Å sen var måndan över å nu är det tisdag och bara 2 dagar kvar!!!


Igår var vi till lilla sandtaget med Lyqz & Pantera. Jag tog lite bilder:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, det var allt på mina guldungar   

Nä, om man skulle klura klart på nästa inlägg tro...? Kommer svida för vissa, men kännas skönt för mig att äntligen få säga vad JAG KÄNNER... Den riktiga SANNINGEN...!

Sen tror jag att jag kilar iväg och jobbar, slipper jag ta hela skiten imorrn. Men vi får se.


Ha en fortsatt trevlig kväll kära kommenterare!

Kramar// Suzzie   

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

21 juni 2011 21:28

superbilder igen på snyggingarna,ja Per fick man ju oxå se en skymt av,fniss.
Väntar m spänning på inlägget som komma skall...kram och du....INGEN trampar på dig,okej,kom ihåg det,

http://www.heqathes.se

SuZZie

21 juni 2011 21:39

Hihihi, kul att det uppskattas. Jovisst, lite av honom fastna också, haha.
Jag me tänkte jag säga, eller ja, det ska bli jäkligt skönt att få ur sig det man grubblat på...! Näe, INGEN trampar på mig!! KRAAAAAAM

 
Ingen bild

Jill och Trixie

22 juni 2011 07:37

Snygga bilder. Man behöver få ur sig skit ibland. Är trevligt att läsa din blogg. Kram

 
Sara

Sara

22 juni 2011 09:45

Vilken snyggingar ni äger!
Väntar med spänning på inlägget.
Du vet om att du är underbar hur du än är <3

http://lunaqueen.blogg.se

 
Helena

Helena

23 juni 2011 08:38

Tjo!
Nu blir man ju nyfiken! In med det bara!! Kramen för du är en av de bästa! De vet du!

http://www.balstavidlund.blogg.se

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

27 juni 2011 09:30

ja in med inlägget,tål att läsas.

http://www.heqathes.se

SuZZie

27 juni 2011 12:00

Ja Du har ju fått läsa det så Du vet ju vad som står där, men orkar jag lägga ner nån mer energi på de...? Egentligen gör jag inte det, men samtidigt vill jag har MITT sagt eftersom jag inte fick en syl i telefonen...!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards