Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Torsdag 16 juni 2011

Av SuZZie - 16 juni 2011 07:58

Idag är det ingen vanlig dag igen...! För idag fyller min älskade lilla moster Päivi år!!!! GRATTIS ännu en gång världens BÄSTA moster, ÄLSKAR Dig!!!      


Ikväll ska vi till Mora igen och träna Pantera i gryt med riktig grävling. Jag hoppas av hela mitt lilla hjärta att hon sköter sig lika bra som sist, fast helst ännu bättre, hihi. Och ikväll blir det bilder för jag får mig en privat fotograf   


Är inte den som lånar ut min kamera, men jag känner mig toooootalt hellugn av att lämna ut den till världens BÄSTA Lotta Nygårds, ni vet hon den där som är världens GRYMMASTE på hundar!!!   


För den som mot förmodan har missat vem denna underbara människa är så kan ni kika här: http://lottaoleia.hundbenet.se/   


Klicka gärna på bilderna så blir de bättre   


 

 

 

GRYMMASTE paret i världen   


 

 

 

Och min kung kommer bli överlycklig ikväll när han får träffa sin Lotta igen, han avgudar henne   


 

 

 

 

 

 

 

Och ikväll ska även min kung få träffa sin drottning Leia igen   


Nä, om man skulle hänga tvätt kanske så de tänkta kläderna för ikväll hinner torka.


Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare!


7 dagar kvar tills vi åker upp till Härnösand   


Kramar// Suzzie

 
 
Sara

Sara

16 juni 2011 08:27

Grattis och hälsa Lotta <3

http://lunaqueen.blogg.se

 
Ingen bild

Jill och Trixie

16 juni 2011 08:34

Underbar läsning. Lycka till i kväll. Kram

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

16 juni 2011 11:25

7dagar tills vi ses,kraaam

http://www.heqathes.se

SuZZie

16 juni 2011 11:27

7 lååååånga dagar! KRAAAAAAAM

 
Lotta

Lotta

16 juni 2011 14:26

Åh vad skoj att få se lite bilder sen, Lotta är ju så duktig på att fota! :D

Vad jag vet nu så har vi inte så mkt inplanerat, förutom på själva midsommarafton. Men jag ska säga till Jonas så kan vi planera in en dag. Skulle vara sjukt skoj att träffas!! :D:D

Kramar!

http://lotta1990.blogg.se

 
lotta, leia och zona

lotta, leia och zona

16 juni 2011 19:56

Riktigt kul att se er igen, jag måste komma till er någon dag! :) Över en natt. Fota och låta hundarna ha kul. det blev ju bara en liten snabbis!
Jag lär få låna kameran något mer, jag blev så himla glad med autofocus! Har inte det på mitt objektiv.. Och så håller jag på att sälja mitt objektiv och kamera..

vi hörs!

http://www.lottaoleia.hundbenet.se

SuZZie

17 juni 2011 06:47

Detsamma detsamma =D Ja, det skulle vara kul Lotta =)) Man kanske skulle försöka fixa ihop en hundträff denna gången, få det gjort? =)

Klart Du får låna den!! =) Ska strax lägga in bilderna Du tog, spännande värre!! Känns såååå kul att ha fått bildbevis på hennes träning =)

Kram på Dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards