Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Onsdag 15 juni 2011

Av SuZZie - 15 juni 2011 11:08

Tänkte blogga lite, men vad ska man blogga om dårå tro...?


Ingen aning...   


Kanske ska lägga ut lite bilder som togs i helgen?


Ja, det får bli lite bilder.


I fredags köpte jag lite dekaler till bilen, så när vi kom hem satte jag på de direkt:


 

 


Men vi får se hur länge "Izon" sitter kvar för när solen ligger på så fylls hela dekalen med en massa stora bubblor...


I fredags var vi till Björbo på Jonathans studentmiddag:


 

Självaste studenten fick äran att köra Corvette till lokalen   


Det bjöds sen på skitgo mat    Det vattnas i munnen än bara jag tänker på maten vi åt...!


När det var dax att åka hem var himlen kolsvart... Vi slängde av svärmor och Jonas. Stannade till på ICA, när vi handlat klart å ska ut SPÖÖÖÖREGNAR det. Per får för sig att vi ska springa ut till bilen, som så klart stod längst bort. Jävlar i min lilla lådjävel vad blöta vi blev, totalt genomblöt var man. Regndropparna var stora som apelsiner kändes det som, helt klart värsta regnet jag varit ute i!!


Sen kom söndan. Vad gjorde man då då? Jobba som vanligt men sen då? Jo, folket från Säter kom och köpte Blåa Faran...


 

Så nu är den bilen ett minne blott...!


Sen kom en mor å dotter och kollade på kaninerna, de funderar nämligen på att hyra kanin av mig senare. Himla trevligt folk så det känns helt okej, dottern verkade vettig för att vara så liten så det är bra.


Å så har jag fotat mina små rexungsjuveler:


 

 

 

 

 

Den prickiga rackarn som garanterat stannar här!


 

Mamma håller koll!


 

 

Vet inte om denna får stanna också...!


 

Sötungar!!


 

 

Garm växer å står i den bamsingen!   


Ja nä, det var väl allt för den här gången.


Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare!


Kramar// SuZZie

 
 
lotta

lotta

15 juni 2011 12:01

Så söta ninungar, vill ha allihopa ^^ <3

http://ww

SuZZie

15 juni 2011 12:05

Hihihihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards