Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Måndag 13 juni 2011

Av SuZZie - 13 juni 2011 15:06

Orkade egentligen inte blogga idag men nu är jag så jäkla sprudlande glad så det blir några rader ändå, hihi.


  


För det första: hälsan är på topp, för både tvåbeningar och fyrbeningar!   


Jag har världens BÄSTA fästman (länge sen man sa så) som jag ÄLSKAR över allt annat   


Jag har världens bästa mor och far, som finns där precis JÄMT i vått och torrt!!   


Jag har världens finaste vänner, kanske inte 1000 stycken men ett par riktigt goda saker ialla fall   


Allt känns så enkelt just nu, livet leker liksom.


Förra månaden trodde man att vi skulle behöva hänga oss ett tag... Blåa Faran dog på väg till min lillebrors bröllop, å det slutade till slut med att brorsan sa upp bekantskapen...   


Pengar var en bristvara, räkningarna skyhöga. Panik!


Min ängel till pappa fixade en bil till oss, hjälpte oss med precis allt när det gällde detta (allt utom själva betalningen dårå för den som inte fatta det).   


Maj var bara skit, rent ut sagt.


Sen kom juni...!   


Pengar var inte längre något problem!


Vi har en fungerande bil!! ÄLSKAR våran V70 (som säkert blir ÄNNU snyggare efter att vi varit uppe hos mamma å pappa...!)   


Midsommar ska tydligen firas hos mamma å pappa uppe i Härnösand!!!!   


Igår flyttade Blåa Faran till Säter, där han dog den 7 maj! Ett fett bekymmer ramla ner från våra axlar trots att det kändes sorgligt när han bogserades bort, han har ju funnits i våra liv sen 22 juli 2007, våran första kombi!


Nu ska jag bara få buren såld så jag kan fixa min skuld till pappa snarast, då har man ett till fett bekymmer ur världen.


Men nu hinner jag inte skriva mer, måste fixa å dona lite för snart kommer mina favvopojkar Per & Oskar hem och ska ha fika. Man bakade ju imorse   


De två är för övrigt så söta ihop, hihi. De är ungeför som Ronny & Ragge eller nåt, hihi. De passar ihop som handen i handsken helt enkelt   


Fixa å Dona var det ja   


Bloggar nog riktigt imorrn skulle jag tro, me bilder å sånt från helgen.


Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare, även snoksatarna för idag är jag så jäklans GLADER   


Kramar// SuZZie

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

13 juni 2011 18:47

glädjer mig åt er glädje,eller hur man nu säger. det e ni värda kram

http://www.heqathes.se

 
Sara

Sara

14 juni 2011 13:25

O vi är så glada för er skull.
Håller med Gizela - det är ni värda <3

Skoj att de blir midsommar

http://lunaqueen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards