Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Veliga Besvikna Jag

Av SuZZie - 5 oktober 2011 15:28

  Ja, jag velar hit & dit men nu är jag verkligen less på skiten.


Varför ha bloggen öppen för alla när det så gott som BARA är snokare som är in och glor...!?

(Sara & Jill behöver inte ta åt sig   )


Känns så tråkigt att numera sitta en lång stund och blogga, för att sen se den och den (ja, man ser precis vilka som är in, man ser även att folk googlar m.m min blogg) vara in och bara snoka för att sen kila vidare.


Så då blir jag less till slut och velar hit och dit me lösen. Å det känns tråkigt för jag bloggar ju av en anledning, men det känns på nåt vis obehagligt att folk bara vill snoka   


Börjar även tappa suget för Facebook...!


Så ja, nu låser jag igen, å troligen för gott, men de som är trogna läsare/kommenterare får/har fått lösenordet givetvis!


Nu vill jag inte höra "förlåååt för att jag inte hunnit kommentera, jag har haft så mycket att göra" m.m m.m m.m Då har man inte tid att snoka heller...!


Enligt statistiken så är det samma gamla hög med snokare som är in, vecka efter vecka... Å en hel lista med googlare m.m   

(Å jag tror inte att det bara är Per som googlar femtielva gånger!!   )   


Gnälligt, kanske det, men det är så här jag känner.


Ska det vara så här i all evighet, då kan jag lika gärna ha den "för mig själv".


  

 
 
Sara

Sara

5 oktober 2011 20:43

Känner samma sak, trött på fb o blogg.. känner sig tvingad.. men ja.. vad vet jag.

http://lunaqueen.blogg.se

SuZZie

6 oktober 2011 07:06

Tråkigt när det ska bli så =/

 
Jill

Jill

7 oktober 2011 09:32

Känner igen det där. Började blogga men har en liten valp på 17 veckor som kräver sin tid+ en stor på snart 5½ år. Ska bli bättre på det. Kram på dig gumman du vet var jag finns

http://www.123minsida.se/blandrasligan

 
Ingen bild

Tessan

7 oktober 2011 10:50

Precis samma känner jag, ingen alls som kommenterar längre men in o snoka, kika på bilder och se hur man har det vill folk alltid göra suck! Kram hoppas ni har det bra pss uppdaterat hemmisen

SuZZie

7 oktober 2011 11:00

Konstigt värre det där =/

Ååååå, då ska jag in å kika igen =D

 
Anna Nordén

Anna Nordén

10 oktober 2011 12:38

HEJ! Tack för kommentar i min long-lost-blogg... Börjar bli sugen igen nu!! =) Gäller bara att komma igång...

Jag bryr mig inte alls vem som läser, jag bloggar mest för min egen skull, men jag blir jätteglad när någon kommenterar :-D

MEN jag respekterar hur du känner och kommenterar gärna. =)

Kraaaam !

http://www.annanorden.bloggagratis.se

 
Anna Nordén

Anna Nordén

10 oktober 2011 12:40

förresten har jag bloggat idag!!! =P

http://www.annanorden.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

17 oktober 2011 10:35

Det är riktigt tänkt! Därav har jag aldrig skaffat någon facebook!
Hoppas att det blir bra i slutändan och att du finner skrivaslusten igen =)

Kram på dig!

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
Anki

Anki

17 oktober 2011 12:13

och som vanligt är jag den sämsta på att kommentera, jag har blivit dålig på att läsa andras blogg också. Finns ingen tid till det.. Hoppas att allt är bra med er och alla djuren.. Kram

http://worthlesslines.wordpress.com

 
Ingrid

Ingrid

26 oktober 2011 11:02

Å ja min klant har glömt av lösenordet... har försökt en god stund nu, med det jag trodde det var,,, men icke.....
Så jag måste tyvärr ge upp nu... Jobbet väntar...
STOR KRAM PÅ DIG IALLAFALL !!!!!!!

http://iddeh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Presentation


Jag är en stolt:
Amstaffägare
Parsonägare
Kaninuppfödare

~Största finaste stjärnorna uppe på himlen är mina änglar Pantera & Ares~

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig


Ovido - Quiz & Flashcards