Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Onsdag 31 aug 2011

Av SuZZie - 31 augusti 2011 11:36

Onsdag idag dårå! En rätt fin sådan.   


Ska strax ut och gå, 1 mil tänkte jag satsa på, minst. Men först lite bloggeribloggera.


Igår fick Pantera testa på lite DW på skoj. Å jävlar i min lilla låda va duktig hon var, hon kämpade verkligen och hon gillade det!!   


Så man kanske skulle beställa en riktig sele till henne sen om hennes röntgenreslutat ser bra ut?


       


Igår kväll var vi till Musberget me Lyqz & Pantera, fotade lite, samtidigt som jag slogs (bokstavligt talat!) med de viiidriga älgflugorna:


 

Älskar den bilden på min prinsessa! Hennes kropp börjar bli grymt läcker   


           

         

           

           

Lite bilder ialla fall   


  Ruscles First Born Rhino  

  Vargguld´s Pantera  


Köpte en ny bädd till hundarna i fredags som de har i bilen för jag har "möblerat om" lite där, en grå fluffig grej. Å så hörde jag att snälle Oskar skulle till Borlänge igår så jag bad honom köpa en till, som jag tänkte de skulle ha på övervåningen. Fatboyen ligger i köket, men den lär tvättas snart igen, eller ja, överdraget alltså.


Annars då? Jofan, bara fint här. Dumt att klaga! Jag & Åsa har börjat gå lååånga långisar å jag har börjat äta bättre, eller ja, skippar en massa godis å sånt. Har kommit på mig själv med att vara sugen på godis å när man är på affärn så bara nääää usch å så blir det frukt istället. Å enligt vågen på Djurmagazinet så ska jag ha gått ner hela 2 kg på en vecka...!   


1 kg till å sen är jag nöjd!   


Kommer nog kuta runt som en dopad hare på älgjakten sen om vi ska gå me hund   


Annars då? Jofan, bara fina fisken igen. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Har fortfarande ingen riktig blogglust. Har till å me haft riktiga funderingar på att sälja kameran...! Jojo, jag har det. Men jag skulle säkert ångra ihjäl mig OM jag gjorde det så jag låter bli.


Näfan, har verkligen inge mer att säga. Orkar liksom inte sitta här nå mer å uggla.


Ha en fortsatt bra dag kära kommenterare!


Kramar// SuZZie 

 
 
Ingen bild

Jill,Trixie och Turbo

31 augusti 2011 13:00

Underbara kort. Hur börjar man dra så med hundarna? Skulle vilja testa det på Trixie. Du skulle säkert ångra dig tusen gånger om du sålde kameran. Dina bilder blir toppen bra. Önskar att jag hade en sådan bra kamera. Du får gärna länka till min blogg. Kram

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

31 augusti 2011 13:16

hörrududu...sälja kameran,det kan du fetglömma diiirekt.Jag kommer tjata ihäääl dig med att fota m mobilen då....Så säljer du kameraan så tar jag Lyqzen,ja jag måste ju få se honom....om inte på kort så live...ja det var det jag trodde,kameran blir kvar,jiiihaaa!!! Skall oxå lägga in nya bäddar i hundburarna.....näe bloggandet e på torka,feber o kanon förkyld så det e trööökigt.Men dina bilder piggade upp,älskar bilden på L när han har tungspetsen ute liiite.Pussegrisen,ge han en stor puss och lilla Pansarvagnen oxå,fniss. kraaam

http://www.heqathes.se

 
Nataly & Herrman

Nataly & Herrman

31 augusti 2011 14:45

Hon är riktigt söt! :)

http://baibee.blogg.se

 
Sara

Sara

31 augusti 2011 14:54

Du o dina muskelknuttar :)De är så fiiina

http://lunaqueen.blogg.se

 
Ingen bild

Tessan

4 september 2011 14:10

Älskade finaste vovvsen!!!
Glöööm att du ska sälja kameran, hur ska annars jag få se mommos älskling på kort??
Dum ifde :P kram på er alla /Tessan med familia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards