Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Tänker på stackars Linda idag!

Av SuZZie - 26 augusti 2011 06:56

Idag går mina tankar till Linda vars lilla hund som gav upp igår och somnade in efter att ha blivit attackerad & illa hundbiten i tisdags   


Det högg till i min mage i tisdags när jag fick veta vad som hänt, det fick bara inte vara sant? Men det var det. Det sägs ha varit helt oprovocerat och inne i en trappuppgång som detta ska ha hänt, Lindas älskade hund var en liiiten papillonblandning. Hunden som flög på honom var tydligen en... st bernhardshund...! Lindas hund hade 50% chans att klara sig, men igår gav han alltså upp...   


Jag lider nåt fruktansvärt med Linda, vet precis vad hon går igenom. Vet hur jävla ont det GÖR. Tomheten kan göra en galen! Saknaden efter sin hund kan göra en galen! Alla "tänk om..." kan göra en galen!


Jag hoppas av hela mitt hjärta att ägarna till denna hunden tar sitt ansvar och gör något åt sin hund, på det ena eller andra sättet. Har det hänt en gång, kan det hända fler gånger!


Jag hoppas och tror att min älskade Ares tar väl hand om lilla Pepe, de kan stötta varann där uppe. De har gått igenom samma helvete bägge två.


Vila Mjukt Lilla Pepe, sov gott     

 
 
Helena

Helena

26 augusti 2011 07:30

Men fy fan vad hemskt! Sorgen är en så stor känsla, och maktlösheten man känner. Han fick ett bra liv och var älskad, det är många hundar som aldrig får uppleva det. Skickar en virtuell kram och hoppas han inte fick lida alltför mycket mot slutet.

http://www.balstavidlund.blogg.se

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

26 augusti 2011 07:36

fyyyfan,usch helvete jävla skit...otäckt.

http://www.heqathes.se

 
Ingen bild

Sussie

26 augusti 2011 21:59

Ush..hemskt!! Vila i frid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Presentation


Jag är en stolt:
Amstaffägare
Parsonägare
Kaninuppfödare

~Största finaste stjärnorna uppe på himlen är mina änglar Pantera & Ares~

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig


Ovido - Quiz & Flashcards