Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Torsdag 4 aug 2011

Av SuZZie - 4 augusti 2011 21:37

Jahopp, mer bloggeri idag då, trott eller ej.   


Per drog iväg för att jaga för typ en halvtimme sen igen. Hoppas hoppas verkligen att han får sin räv ikväll, så vi kan träna Pantera lite.


Allt går bara fint me Bonnie. Vilken hund! Jag bara älskar henne! Guuu va jag ska sakna henne sen när hon åker, kommer säkert börja böla också... Bonnie har börjat få mig att se på andras hundar me andra ögon lite smått. Vet att jag inte ska ropa hej än för jag har bara känt henne i 2 dagar knappt men hon är verkligen en snäll hund, finns INGE ont i henne. Hon är som en Lyqz, fast en tjej. En sån där hund som inte växer på träd ni vet. Hon vill även leka med Pantera men där är jag försiktig än, å det är Pantera jag inte litar på pga hennes osäkerhet mot andra hundar.


Bonnie ÄR snäll, men hon leker på ett sätt som säkert Pantera skulle tycka var hotfullt.


Men ute å gå och sådär är inga problem så jag är nöjd.


Jag däremot börjar se ut som om jag varit å hälsat på i ett björnide, haha. Bonnies klor är lite väl långa å hon gillar att använda sina tassar, så jag har en hel del röda streck över typ hela kroppen nu, svider på rätt skönt.


Per är fortfarande farlig enligt henne... Så idag fick han gå med henne på en promenad och guuu vad hon led... Någon karl måste ju nästan ha skrämt henne nån gång, för varför släpper det inte nån gång? Hon har inga problem att gå brevid honom om jag håller i kopplet men när jag smög över kopplet till Per medans han gick brevid så märkte hon DIREKT att nåt inte stämde och blev orolig bums...


Men om man bortser från hennes folkskygghet så är hon världens underbaraste hund, en sån där hund man bara kan älska.   


Ja nä, hänga lite tvätt kanske.


På lördag blir det som sagt bröllop å jag har fått äran att vara fotograf...!   Börjar fan bli nervös!! Men lite lustigt: Per´s kött å blod ber MIG fota, men mitt eget kött å blod valde att hyra en för en massa tusenlappar, lite lustigt!


På tal om kamera, man kanske skulla försöka göra ett nytt försök att tömma den på de närmare 450 bilderna...!


Ha en fortsatt bra kväll kära kommenterare!


Kram// SuZZie   

 
 
Sara

Sara

5 augusti 2011 09:15

oj oj.. mer bloggeri :) Gillas!
Njut ordentligt med henne, <3


http://lunaqueen.blogg.se

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

8 augusti 2011 10:36

mmm nu e vi alla bortskämda m bloggen igen fniss.känns skönt att du e tebax o bloggar...kraaam

http://www.heqathes.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards