Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Älskar han mig verkligen...?!

Av SuZZie - 6 februari 2012 09:41

Jag överlevde helgen, kan knappt tro det själv  


Igår försökte min käre sambo ta livet av mig inte bara en gång utan TVÅ gånger...!



 

Vi har varit tillsammans i 12 år, han känner mig bättre än jag känner mig själv, ändå gjorde han det så man undrar ju om han verkligen älskar mig än...?     Vad gjorde han då? Jo, vi var till Björbo å grytjaga med Pantera. Efter att Pantera tappade bort grävlingen så gav vi upp å skulle till ett annat ställe. De två snubbarna vi var me åkte i bilen framför, vi åker alltså efter. Jag ser en skylt som det står "Vattentag --->" på, jag börjar genast ana ett å annat...!   Jag ser sen två skotrar stå där, ägarna gör nåt som påminner om att fiska...! Alltså åkte vi på isen, på ÄLVEN!!!   Jag utbrister "vi åker väl inte på nån jävla is nu?!" fast jag innerst inne VISSTE att vi GJORDE det å min käre sambo fnissar å pekar till vänster å vad ser jag...? Jo ÖPPET vatten!!!   Jag som precis fått ordning på mitt hjärta igen, fick grym hjärtklappning återigen...! Vad händer på kvällen då? Jo jag å min käre sambo är ute å åker, bara för att få tiden att gå så man fick gå å lägga sig lagligt. Vart åker han? Jodå, mot Flosjön...! Han saktar ner farten när vi kommer till platsen där traktorn plogat väg å jag säger först snällt MEN satans bestämt "Du åker inte ner där" men lyssnar han? NIX! Svänger av å glider ner mot isen å nu är jag inte så snäll längre utan "Du åker INTE ner dit!!" men lyssnar han? NIXNIX! "DU ÅKER IIIINTE NER DIT SÄGER JAG!!" å sen var vi ute på den satans isen. Å hur "fort" går det då? Jo hela 34 blås!!! Då har han fått för sig att jag har sagt att han ska köra sakta på isen...!!! Får man dödsångest av att åka bil på isen då jävlar kör man inte SAKTA!! Vad gör han då? Jo han sätter plattan i mattan istället så nu gick det in i helvete fort istället å vart det bättre? Njääääää, för nu började det på att bli guppigt till råga på allt å i mitt huve vart det som när Per hoppade på isen på en bäck i Björbo å den gick sönder...! 


 


Så tankarna som nu flög i min skalle var att våran älskade gröna V70 snart skulle sjunka som en sten, å jag skulle få döden som jag minst önskar...!   Å hur vart det me hjärtat nu då? Jodå, nog fick jag känna att jag hade ett fungerande hjärta allt...! Det var inte DUNK-DUNK  DUNK-DUNK utan DUNKDUNKDUNKDUNKDUNK!!    


Kändes som sisådär 700 år men när vi ÄNTLIGEN var på fast mark igen så fick Per höra ett å annat, han fick också ett straff: 4 veckors sexstrejk, borde lägga till 4 veckors grytjaktsförbud också.    Å vad gjorde han när vi gick å la oss sen då? Jo, försökte få mig att tro att jag har sagt 4 TIMMARS sexstrejk, eeeeeller huuuuur   Den lätta gick jag inte på!!    


















 
 
Ingen bild

Anna

6 februari 2012 12:14

Han kanske försöker att få dej att övervina rädslan du överlevde ju ;) Dessa män!! stryk skulle dom ha ;)

Krammer i masssor <3

SuZZie

6 februari 2012 12:32

Anna, tycker jag är duktig som har kommit över rädslan att SJÄLV gå ut på isen (när den är tillräckligt tjock), så jag behöver nog 12 år till för att kunna slappna av i en bil på isen ;) Ja, stryk skulle de verkligen ha ibland ;) KRAMAR

 
Sara

Sara

6 februari 2012 12:49

Haha trodde var "över" på riktigt...
:/

Kram fina du,

http://lunaqueen.blogg.se

SuZZie

6 februari 2012 13:08

Hihi, nej då =) KRAM fina Sara

 
Ingen bild

Jill och Blandrasligan

6 februari 2012 16:41

Karlar är ett släkte för sig. Därför har jag bestämmt mig för att leva ensam. Kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards