Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Onsdag 1 feb 2012

Av SuZZie - 1 februari 2012 19:00

Ooooooo vad jag skulle vilja byta bort mitt huve, min kropp, ja fan allt just nu...!


Börjar bli rädd för mig själv...!


Rädd för hur jag tänker, för hur jag känner...

 
 
Ingen bild

Jill

2 februari 2012 09:46

Hej gumman. Jag känner precis som dig. Vi får hålla ihop. Finns här för dig. Kram

 
Lotta

Lotta

5 februari 2012 16:24

Hej gumman!

Jag har inte varit inne här så mkt på senaste tiden. När jag väl är inne kommenterar jag dock, så du vet att jag kikat förbi!

Hoppas allt är bra trots vad som står i detta inlägget! Du vet att jag alltid finns om du skulle vilja surra..

Pantera har verkligen blivit så fin, och duktig tjej vad jag sett på fejjan! Kul att hon funkar så bra i skogen :)

Kramar vännen

http://redreality.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards