Alla inlägg den 9 september 2011

Av SuZZie - 9 september 2011 07:55

Då var det fredag då, hej va det går. Tänk om höst/vinter kunde gå lika FORT som våren/sommaren gör...   


Annars då? Jofan, bara fint faktiskt!


Har en skitstor dröm jag vill förverkliga, men jag har bestämt för mig själv att det ska bli tidigast om 1 år. Å självklart har jag berättat denna dröm för min käre vän Gizela och hon peppar mig som aldrig förr så det skulle inte förvåna mig om det händer före 1 år, hihi.   


Men fick ena halvan av mig bestämma så skulle det ske precis exakt NUUUU! Jag HATAR ju väntan, värsta jag vet!


Men jag ska göra mitt allra bästa för att kunna hålla mig minst 1 år, helst mer faktiskt!


Hur lever livet me hundarna då? Jo bara fint me de härligt nog, såååå härligt att ha friska/glada/trötta hundar, det betyder nåt enormt alltså!!


 

 

 

Dessa två bara ÄLSKAR varann   


Tror inte jag har lagt ut nå bilder på våra coolingar som jag köpte i somras? Våra tre löpankor:


   

 

         

         

Löpankor är faktiskt rätt lika bullterriers, hihi!   


   

         

         

   

Coolingarna   


Å lite bilder på mina frasseungar:


     

         

 

Sötungarna!


Å här är min nya rexhona, äntligen en castor igen:


 

 

 


Har lite fler nya kaniner, men de får väl fastna på bild nån annan dag. Två supertrevliga gotlandskaniner!


Ja nä, har inte så mycket mer att skriva om. Tänkte ut å cykla me hundarna nu.


Ha en trevlig helg kära kommenterare! Själv tror jag att jag får en fett tråkig helg som det verkar... Men blir väl bättre om ett år eller två, då kommer inte jag ha tid att sitta hemma, kommer mer eller mindre bo borta...!


Kramar// SuZZiE

Presentation


Jag är en stolt:
Amstaffägare
Parsonägare
Kaninuppfödare

~Största finaste stjärnorna uppe på himlen är mina änglar Pantera & Ares~

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig


Ovido - Quiz & Flashcards