Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Onsdag 21 dec 2011

Av SuZZie - 21 december 2011 07:15

Hej va det går, snart helg igen, på gott å ont.


På fredag morgon bär det av till Borlänge för att kolla efter julklappar å dylikt. Ska även hämta upp 16 kg Nordic Färskfoder SP+ till att börja med.


Pantera har gått på bara Vom og Hundemat i några veckor nu, å funkar skitbra på det men jag skulle vilja lämna allt vad torrfoder heter bakom mig å börja med bara färskfoder på alla hundarna å då bli VoH lite för dyrt så jag började kika runt på nåt liknande men för mindre pengar å då föll valet på Nordic. Å efter att ha luskat runt lite så verkar MÅNGA riktigt nöjda med detta foder så då är det värt att testa.


På tal om Pantera...! Duktigare tös får man leta efter! För några helger sen när vi jagade med henne så skulle vi kolla ett sista ställe. Jag öppnar skuffluckan å sen burdörren å säger sen "JA, GÅ Å TA HAN DÅ!!" å Pantern bara sitter å tittar på mig som om jag vore dum i huvet. Å jag tittar på henne å undrar om hon är less MEN sen trilla poletten ner på MIG   


Jag hade ju inte sagt "varsego"...!   


Å så igår då! 14:30 igår tog jag hundarna å började våran promenix för att möta Per vid jobbet när han slutade 16:00. Väl hemma på gården igen så öpnnar jag skuffluckan å sen burdörren å bägge hundarna står å tittar på mig med stora söta ögon å jag säger sen "är ni hungriga?" å herr Amstaff for som en raket ur bilen å fröken Parson var NÄRA att sticka efter, det liksom röck till i henne MEN hon tänkte till innan hon gjorde samma misstag som Lyqz!!


Hon hörde aldrig något "varsego" å valde därför att sitta kvar i bilen medans vissa andra sket i det   


Hon är så jäkla duktig å smart min sessa!   


Bilder? Dåligt med det... Kameran ligger nerstoppad i kameraväskan då vi inte kommer överrens riktigt... Å jag tappar suget direkt när den inte vill göra som jag vill...


Ja nä, nu blir det frulle tror jag. Å sen fundrar jag på att köra lite DW med Pantern, å kanske med Lyqzen också, beror på hur kallt det är ute.


Ha en bra dag kära kommenterare, snokarna skiter jag i.


Kramar// Suzzie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards