Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Torsdag 1 dec 2011

Av SuZZie - 1 december 2011 07:49

Jahaja, december nurå, inge kallt å inge snö men jäkla glad är vi för det!!   


November har nog aldrig känts så jäkla lätt å snabb som den här gången, har faktiskt inge negativt alls att säga om november, den har varit rena barnleken!!


Så nu får vi se vad december har att bjuda på...! ÄN ser det ljust ut   


Jahanähä. I måndags kväll kastade min   Nikon D40   in handduken dårå...

På tisdan bad jag min käre sambo om att få komma till Borlänge för att ialla fall få KOLLA på en ny kamera, å genomsnäll som han ÄR så for vi till Borlänge på tisdan direkt när han kom hem från jobbet   


Hade det gällt nå annat, vad som helst, så hade han garanterat sagt "men kan vi inte vänta till fredag när jag slutar tidigare?" men han vet verkligen vad kameran betydde för mig så vänta till fredag kom aldrig på tal   


Ialla fall, väl på plats i Borlänge så var det bara att vänta på en nisse som kunde hjälpa oss, jag hade ju sen långt innan redan bestämt mig för vad vi skulle ha.

Nikon D5100, annars fick det vara   


En stund senare gick man därifrån med en   Nikon D5100  


  


Och:


    


Och ett 8GB minneskort dårå.


Så nu är jag hel igen   


Kramar// SuZZie 



 
 
Sara

Sara

1 december 2011 10:49

Yeah!

http://lunaqueen.blogg.se

 
Jill och Blandrasligan

Jill och Blandrasligan

1 december 2011 12:18

Låter underbart gumman. Ser fram i mot att kolla på dom nya korten. Kram

http://www.123minsida.se/blandrasligan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards