Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Onsdag 27 april 2011

Av SuZZie - 26 april 2011 10:55

Då var helgen över då & halva nya veckan har gått, fort går det!   


I torsdags efter att Per kom hem (och nej min käre sambo, jag vill INTE ha bloggen uppläst när Du kommer hem   ) så åkte vi till Borlänge för att göra slut på pengar. Blev några jobbiga timmar på Kupolen innan vi hittade det vi skulle ha. Men några skor blev det inte, inte en enda jävla stövel fanns på Kupolen!!! Bara jävla gummistövlar...! Fattar inte! Men kläder hittade jag. Även bröllopspresent och doppresent, så nu hoppas jag att det är som det är sagt: "presenter och sånt är inte det viktiga utan att man får en bra dag", men lite spänd är man allt.   


I fredags drog vi till Leksandsskogarna för en kik, vi åkte till vårat favvoställe och drömde oss bort & hundarna pysslade med sitt som synes.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitt nyaste navelsmycke har fastnat på bild också! Blåa döskallen m.m passade ihop med blåa pärlan på La Familiahalsbandet   

I fredags fick vi två nya kaninungar igen förresten!

 

 

Söta som bara den!

I lördags var vi till Insjön för att göra slut på lite mer pengar. Behövde ett par stövlar till bröllopet så jag hittade ett par efter mycket om och men, men inte alls som jag hade tänkt mig men de får duga. Jag köpte även två tröjor och ett par brallor till Per. Och Per köpte sig en högtryckstvätt efter några års längtan så bilen fick sig en tvätt direkt i stort sett.

I söndags jobbade vi tidigt på morgonen. Jag fotade även de fruktansvärt söta hermelinungarna så bilder kommer på deockså. På kvällen vart det en liten utflykt igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sen åkte vi som sagt iväg på en tur med Pantera, Lyqz & Izon. Men Lill-Hitler fastnade aldrig på bild.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sen på vägen hem till mormor såg vi att en del av familjen Håkman var ute på gården så vi svängde in för att säga hej    Lilla Elin drömmer tydligen om att de ska skaffa hund, en liten chihuahua men hela familjen är inte överens om detta, hihi så hon får tydligen fortsätta att drömma ett tag. Elin fick stilla sin hunger efter hund och fick låna Pantera ett tag och våran lilla prinsessa följde snällt Elin och Isac, hihi.

 

 

 

 

 

 

Denna bilden gillar jag! Hihi   


 

 

 


Sen for vi som sagt till mormor en sväng. Morbrors schäfer Xando fastna på bild.

 

Den jycken börjar verkligen bli gammal... Sist jag var ute och gick med honom och Pantera så kunde han fan knappt gå... Han ser knappt och hör typ ingenting... Han kom tydligen inte upp för trappen hos mormor igår heller...!

I måndags efter att vi jobbat så for vi iväg på en utflykt igen.

 

 

Börjar bli ordentligt grönt nu...!   


 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De är inte blyga de där inte, hihi   

Det där tror jag var allt jag hade att bjuda på i bildväg.

Undrar vad man ska ta å göra nu tro? Per jobbar 12:00 till 21:00. Man kanske skulle hänga upp tvätt nummer tre för dagen? Ja, så får det bli!

Sen ska jag nog dammsuga hallen nere.

Ha en fortsatt bra kväll alla kommenterare!

Kramar// SuZZie

 
 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

27 april 2011 20:27

vilka bilder gumman,super kul o se. Ska ta en titt igen innan jag lägger mig,lite att fnissa åt sen,mimiken på vovvarna,de e för sköna alltså...kram

http://www.heqathes.se

SuZZie

27 april 2011 20:45

Hihi, ja en del bilder ser inte kloka ut alltså, haha. KRAAAAAAAM

 
♥ Sara

♥ Sara

27 april 2011 20:36

Lyqzen e alltidså fin

http://lunaqueen.blogg.se

SuZZie

27 april 2011 20:45

Är beredd att hålla med där Sara

 
Lotta

Lotta

28 april 2011 00:51

Fina bilder som vanligt vännen ^^ Lite äckligt med grodporr bara ;)

Kramar

http://lotta1990.blogg.se

 
Ingen bild

Jill och Trixie

28 april 2011 09:16

Helt underbara bilder. Tack för underbar läsning. Dina hundar kan verkligen hitta på saker. Kram

 
gizela Heqathes

gizela Heqathes

28 april 2011 20:58

fan brukar Per ha högläsning av din blogg för dig? hahahaha

http://www.heqathes.se

SuZZie

28 april 2011 21:03

Hahaha, nä men typ... hur fan ska jag förklara? Han... huuuur ska jag förklara!? Hahaha, äh, jag vet inte. Du fattar nog ändå! Eller?? hahaha

 
Ingrid

Ingrid

30 april 2011 09:28

Måste väl skärpa mig och slänga in ett hej iallafall, trots att jag sällan sitter vid datorn nu för tiden... men de kommer det kommer =)
Kul att se er förra veckan =)
Fina bilder som alltid!!!
Kram

http://iddeh.bloggplatsen.se

 
Nataly & Herrman

Nataly & Herrman

3 maj 2011 15:05

Åh stooor bildbomb!
Kan bara läsa din blogg från jobbet då min lilla dator inte orkar ladda alla mysiga bilderna.

Vad jag skrattade åt Pantera på stenen hahaha! :P

http://baibee.moonfruit.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuZZie - 31 januari 2013 06:58

Bloggtorka Deluxe. Eller har jag det? Facebook har fått agera blogg sista månaderna. Har fått mer respons där än vad jag någonsin fått här så därför har det väl blitt som det blitt. Får se om jag lägger ner bloggen, eller hur jag gör. ...

Av SuZZie - 2 mars 2012 13:21

Mitt liv... Det suger just nu... Rätt hårt... Man kanske kan säga att jag är nere i en rätt djup svacka nu... Vet varken ut eller in... Vill inte prata om det... Vill prata om det... Men kan inte... Vet inte vad jag vill... Vet inte vad jag kän...

Ovido - Quiz & Flashcards